My Honey My Soul

2 Membangkang
Baru lagi lepas exam, hari ni mintak cuti tanpa rekod dari jabatan, esok pulak nak half day sbb nak hantar wife pulak, turn dia nak exam, camner nak cakap dengan bos ni..
benci betul la aku tempat kerja baru sekarang ni, kerja betimbun2, aku pulak suka menangguh kerja, jadi makin bertimbun lah kerja aku... kawan se office lagi... kan best kalau duduk pc dulu (kilang MyKad) kawan2 semua ok, walaupun ada dua tiga org yang tak best tapi lebih baik dari tak best langsung... di pc tu jugak la aku makin rapat dengan isteri aku yang sekarang ni, lagi 17 hari genap la aniversary kami yang kedua... I luv You My Honey... Manusia paling cantik penah hidup dan benafas di muka bumi dan perasan pulak kewujudan aku.. sayang aku je yang tak hensem ( har har har... pas ni mesti kena kutuk ngan surfer yang pesimis & skeptikal, tak pe boleh delete , pastu post balik )

2 Membangkang:

cantiknya bidadariku. Terima Kasih ya Allah, Aku mensyukuri nikmat yang kau pinjamkan selama 13 tahun ini. Indahnya memori bersama bidadari ini. Takkan ada pengganti dan aku tak sedia untuk mencari pengganti. Insha Allah, ada jodoh dan umur yang panjang bidadari ku akan kembali, aku akan tunggu walau sepanjang hayatku. Terima Kasih Allah, terima kasih Sayang

26 July 2019 at 03:02 comment-delete

dah dah la tu. bidadari, bidadari, baik ko pegi baca yaasin utk dia. muntah dulu bye

15 May 2020 at 12:50 comment-delete
Post a Comment

Popular Posts