Top up Paypal guna Kad Kredit

0 Membangkang
Macamana nak top up paypal, ada $3 je dalam tu, nak renew hosting payah, dia tak nak credit card. nak pakai pay pal pulak..

Tapi paypal duit tak de.. so camne nak buat .

begini.. Log in dalam pay pal anda dan masuk ke Top up area kat menu My Account seperti di tunjukkan kat bawah


Lepas tu masuk ke other banks kalau takde RHB bank akaun..


Ok setel.. senang cam tu je kan..


ITU AKU TAU LA.. TAPI NI KALAU KES TAKDE BANK ISLAM, MAYBANK PUBLIC NTAH APAJADAH SEMUA KAT ATAS TU.. SBB TU AKU SEARCH TOPUP PAYPAL GUNA KREDIT KAD

Ok ok rilek.. tu sajer je, mana tau ada yang mmg ada duit kat maybank apa semua tu tapi tak tau langsung nak top up..


Aku nak kongsi je, bukan nak ngajar sbb aku pun tak pandai selok belok dunia Internet ni..

Cara aku macam ni.. (ni kali betul betul)

1. Pegi ke Merchant Service tab

2. Klik kat Donation
























Next page klik kat Create Button

Kemudian copy kod tu

Dan Paste ke blog anda,( buat sementara je)








Button ni akan muncul kat blog anda,







Ha apa lagi derma la kpd diri sendiri.. donate membolehkan kredit kard masukkan duit kepada akaun paypal penerima.. so kalau pemberi tu anda (kad kredit) dan penerima tu juga anda sndiri (paypal) takdela istilah donate donate tu.. tak boleh pakai.. tapi tujuan asal iaitu TOPUP PAYPAL GUNA KREDIT KAD dah Berjaya dengan bongkaknya.. tak tipu siapa siapa pun .. Cuma guna jalan jauh je..

lepas tu delete la, kang malu pulak, tetiba mintak derma kat org..


eh tapi kalau rasa entry ni membantu, rasanya boleh kot

0 Membangkang:

Post a Comment

Popular Posts