Kanak kanak Paling cantik di Dunia

7 Membangkang
Comel tak kanak kanak perempuan ni. Kalau google nama dia memang lagi banyak gambar yang comel2 keluar, ramai yang mengatakan dia adalah kanak kanak paling cantik atau comel di dunia. Pada aku itu subjektif, mungkin bukan dia yang tercantik, tapi melihat wajahnya memang aku akui budak ni sangat cantik dan comel.


nama: Kenneth Nicole Brodsky
berdarah kacukan
ibu: orang korea
bapak: orang Amerika


kanak kanak paling cantik


kanak kanak paling comel

kanak kanak paling comel

kanak kanak paling comel
Add caption

kanak kanak paling comel

kanak kanak paling comel


kanak kanak paling comel

kanak kanak paling comel

kanak kanak paling comel

kanak kanak paling comel

kanak kanak paling comel
mak kepada budak comel nie...

bapak Kenneth Nicole Brodsky

Wife aku suka tengok gambar budak ni masa pregnant Aiedid dulu, mungkin sebab tu Aiedid ada ambik sedikit aura kecomelan budak ni, warhhgg2 puji anak sendiri.. He  he, normal lah semua ibu bapa merasakan anak mereka comel dan cantik sekurang2 nya untuk diorang sendiri. So aku pun kira ibubapa yang normal la kan.
sambil2 tu aku selit gambar anak ku yang pada kami ibubapa nya rasa cukup bersyukur sangat, walaupun tak secomel kenneth ni tapi cukup sebagai penyeri kehidupan kami suami isteri.. Cute tak Aiedid aku ni



7 Membangkang:

aiedid la cucu nenek twu yg paling cute..hahah...

haryatitahar
8 May 2012 at 02:09 comment-delete

cucu nenek rock dangdut

19 May 2012 at 12:16 comment-delete

Hi.. budak nih mmg comel, tp kalau tahap dunia tuh mgkn tak kot. Hee.

P.s: comel anak tuan blog nih ^^

15 December 2013 at 05:38 comment-delete
This comment has been removed by the author.
15 June 2015 at 18:54 comment-delete

I love you comel lah I suka awak cute

15 June 2015 at 19:01 comment-delete

My name is muaz haiqal saya orang korea I love you KENNETH NICOLE BRODSKY?........

7 September 2015 at 01:21 comment-delete

HELLO MY NAME IS MUAZ HAIQAL I LOVE YOU SO MUCH.

7 July 2016 at 01:54 comment-delete
Post a Comment

Popular Posts