Buat Wallpaper guna Photoshop Cs2

0 Membangkang



Aku minat dengan warna biru langit, tapi aku x suka laut.. aku lebih suka hutan dan suasana dalam hutan. aku baru perasan aku x minat warna hijau.. jadi bila buat wallpaper, hutan pun jadi warna biru laut..













Selepas2tu aku buat lain pulak



Hutan di somewhere






















Brushes test, sebelum digunakan melukis, tapi bila dah banyak kali tindih, nampak ada charcter pulak.
Kisah anjing dan buah anggur. cerita mengenai seekor anjing yang nak sangat merasa buah anggur yang berbuah paras paras hidung orang. penat melompat2 masa nak petik buah anggur tu anjing tu give up, sambil bercakap,
" ah bukannya sedap pun buah anggur tu, macam la aku nak sangat, dah la *&^ ,".
Banyak berlaku di sekeliling kita cerita serupa begini. sebab tu bila herman berlagak aku selalu tanya,
"eh, kau tau ka cerita pasal anjing sama buah anggur tu?'

























Mengabadikan kekiutan wife sendiri dalam Photoshop..

0 Membangkang:

Post a Comment

Popular Posts