Bersahur Bersama Fara Fauzana dan Faizal Ismail

2 Membangkang
Boleh dikatakan bertuah jugak aku tahun ni sebab dapat bersahur bersama Personaliti Hot FM yang famous siapa lagi kalau bukan Fafau dan FBI. Thanks to my wife yang berusaha untuk join dan menang contest to.. First winner pulak tu.. Majlis bersahur ini diadakan pada 21 Ogos 2010 bertempat di One Hotel bersebelahan dengan Seri Pentas. Dekat je sebelah ofis Fafau je.. Apa yang tak best masa kitorang sampai majlis dah start, nasib baik tak ambik makanan lagi. Kami lewat sikit kerana lambat tdur malam tu lebih kurang pukul 2.00 pagi sedangkan kena datang ke Hotel tu sebelum 3.00 am. Apa pun Fafau dan FBI memang berada dalam kelas mereka yang tersendiri hinggakan ada peminat yang datang sejauh Kemaman Terengganu semata mata untuk bersahur bersama mereka, bayangkan kalau DJ Radio lain buat majlis serupa, mungkin ramai yang kurang berminat Ni adalah pose comel Fafau yang sempat aku snap menggunakan kamera murah aku, Fara ni biasa je orang nya tapi sbb personaliti dia membuatkan aku rasa cam nak gigit je mana mana part badan dia..
Lucah la pulak..

Fara Hanya dapat makan last last minit, tu pun sbb org Marigold minta peminat yang tak henti henti ajak bergambar bagi peluang Fara bersahur dulu. Fara pun jenis yang tak pandai nak tolak peminat, tengah mengunyah bila ada org ajak posing terus dia bangun..
Time ni Fara jadi tukang kaut lauk pauk bersama Faizal kat sebelah.

Sajer pakai hood kepala, baru bangun ni.

2 Membangkang:

Macammana tah nak upload MAXIS BB ni lembab gila, asyik disconnect je.. habis je contract aku sumpah tukar BB lain, cap ayam pun tak pe la, MAXIS BB = you Suck

27 August 2010 at 11:42 comment-delete

Hot Fm, nak bagi tau ni, Marigold tak bayar lagi la RM 100 tu, tak tau la pulak kalau aku tercicir.. apapun aku minat gila kat fara cuma tak mau dia kecewa sbb aku dah kawin

29 March 2011 at 09:49 comment-delete
Post a Comment

Popular Posts