Tengok Wayang!!

0 Membangkang
Baru baru ni aku tengok wayang The LAst Airbender, ataupun Avatar kalau dalam tv.. ok la cerita dia, takde la best sangat.. tapi yang paling tak best budak avatar ni semacam dipaksa untuk kembangkan hidung hampir sepanjang masa dalam movie tu, bila aku protes dengan wife dia cakap kena la macam tu supaya bagi nampak bersemangat. Aku iakan tapi masih terfikir takkan selama beribu ribu filem hollywood ataupun malaywood ni hanya itu je satu satunya filem tentang nampak bersemangat. Sebab aku tak nampak lain lain movie yang perlu kembangkan hidung continuously. Sakit hati pulak aku tengok.
Lain lain, layanan dari budak kaunter GSC Alamanda untuk Credit Card counter semalam (8-08-2010, pukul 6.00 pm dan ke atas) memang mesra dan ada kelas, bukan macam slalu)
Lagi satu mungkin perlu ada peringatan iklankan kat skrin sebelum mula tayangan tentang perlunya ibubapa atau penjaga mengawal tingkahlaku anak anak mereka yang dibawa masuk ke dalam dewan panggung, walaupun anda bayar tiket tapi jangan sampai mengganggu penonton lain. Kita faham diorang masih budak, tapi tak paham kenapa yang tua tak reti-reti nak kawal. Mengganggu dengan jeritan, berbual, belari-lari macam anak orang gila, kalau comel takpe, ni yang comel duduk diam je aku tengok.. Yang tak comel ni pulak asyik nak mencuit cuit baju.

0 Membangkang:

Post a Comment

Popular Posts