Satu klik dapat USD$1.16 - 4ever-in-time.blogspot.com

0 Membangkang
Alhamdulillah, baru je semalam entry pasal hujanbatu.com yang dapat klik $3 lebih.. hari ni time aku pulak dapat satu klik $1.16. Tapi satu tu je lah yang klik pun.. tak pe still bersyukur lagi.. aku rasa lepas tukar keyword ni ni lah kali pertama aku dapat klik yang valuenya lebih $1.

Orang lain cerita pasal nilai 1 klik, aku pulak heboh pasal pendapatan satu hari yang cuma $1. Fine, still bersyukur lagi, kalau hari hari macam ni, dalam masa lebih kurang 3 bulan lagi dapat lah aku merasa duit adsense.

Thanks hujanbatu.com, walaupun dia tak tau langsung aku tengah mengumpat hebat kat dia di sini. Sebenarnya selepas tengok post dia semalam aku pun bekira2 nak buat blog baru berkeywordkan automotive jugak. Tapi research punya research rasa cam tak boleh blah je, sudahnya aku pilih keyword lain.
Takpe lah, sekurang2nya semangat aku untuk buat research balik, find theme, edit html untuk site baru, datang balik, berkobar2 pulak tu..

0 Membangkang:

Post a Comment

Popular Posts