Astral Projection ku yang hampeh

4 Membangkang
Berhubung Astral projection ku yang pertama, sebenarnya aku mula skeptik dan pesimis pengalaman tu adalah real  AP. Satu yang aku musykil bilik bebudak yang tengah borak dalam AP aku tu cuma bersebelah dengan port tidur aku. So tak mustahil aku dapat dengar suara mereka dan match kan suara tu dengan watak2 dalam AP aku. Lagi pun ofismate, daripada suara memang dah terbayang dah muka. Tak mustahil tu cuma mimpi. 

Yang kedua aku tak terfikir nak ingat baju diorang pakai hari tu, tapi nampak lain dari yang sebenar. Dan yang ketiga aku perasan ada monitor putih atas meja kawan aku, sedangkan set komputer semua dah warna hitam dah sekarang ni. Itu point2 yang menidakkan astral ni..

Tak pe lah kalau bukan AP pun inilah dinamakan Lucid Dream. Kebolehan mengawal diri dan fikiran dalam mimpi. Aku terbang saat tu. Ciri ciri Lucid Dream jugak tu.

4 Membangkang:

em.. salam saudara. Hebatla saudara ni. Tahniahla, bagi aku saudara ni dah berjaya kot buat AP tu. Saya nak tanya ,macam mana saudara boleh dapat sleep paralyse ? aku tak pernah dapat pun sleep paralyse jadi susah jugak nak buat AP ni. Kalu ada tips tolong kasi tahu. Terima kasih.

8 June 2013 at 08:10 comment-delete

Sejak duduk asrama umo 13 tahun bila roommate mati acc. Scientificly bila berbaring badan akan semakin pasif dan bila rasa takut otak semakin aktif. Bila tidur dlm keadaan takut, body akan relaks tp otak x. Tu yg otak bg command kt anggota badan x respond.

7 August 2015 at 03:12 comment-delete

Skrg dlm umo 35 thn sy masih kerap SP tp x berani nak truskan AP sbb takut. Bila dpt SP slpas kahwin masih x dpt lepaslan astral body sbb kurang rasa takut mnyebabkn sleep paralyse x hebat mana(gegaran x kuat dan mudah reda)

7 August 2015 at 03:15 comment-delete

Hi dari masa depan

6 July 2019 at 02:30 comment-delete
Post a Comment

Popular Posts