Menaip dan dibayar

0 Membangkang
Ntah apa punya tajuk ntah. Bab2 seo ni aku mmg fail. Tak apa la, blog ni pun lebih kepada diari peribadi daripada blog. Bukan tak nak kongsi tapi mmg tak menarik langsung untuk dibaca, traffic boleh dikatakan tak sampai 10 dalam tempoh setahun. 

Kecewa betul bunyinya tu.. Dah. terus ke point:

Baru baru ini saya telah dijemput oleh seorang kwn yang tidak dikenali melalui email. Kawan sy itu telah memberikan saya satu link yang sangat bermakna kepada saya iaitu pendaftaran ke satu program yang membayar kepada user yang menaip captha imej yang diberi. Banyak nya yang.

WWW.megatypers.com - Sangat memenuhi kehendak memandangkan kemampuan touch typing yang aku miliki (segmen riak). So payah sangat nak buat duit melalui adsense, clickbank, amazon etc, apa kata aku cuba  ini je. lagi pun dah dapat kumpul $1 pertama.

so for those yang laju menaip aku sarankan daftar la, jgn siasiakan bakat anda tu, tengok keliling brapa ramai orang yang boleh touch typing, tak ramaikan so jangan sia siakan.

kalau register jangan lupa referral code ni: RP6 atau RP8 sebagai menghargai aku punya jasa mengenalkan ini pada korang( setahun ada 10 org lawat blog, kalau dah 12 tahun ramai jugak org baca ni, lumayan, kalau 31 tahun.. fuyooo) 

0 Membangkang:

Post a Comment

Popular Posts