CipTa Lagu Malaysia Ambank 2011

0 Membangkang
Sebenarnya dari tahun lepas lagi aku nak join pertandingan ni, tapi macam biasa tangguh punya tangguh sampai tak ingat. Bila ternampak iklan kat tv1 tempo hari baru teringat balik. Harap harap tahun ni jangan lah lupa lagi. Hadiah Utama RM 40,000.00 Fuh Lumayan tu..

Aku pernah jugak cipta lagu ni kalau sekadar untuk peringkat kumpulan dalam kursus. Atau masuk pertandingan cipta lagu sekolah/kelab/persatuan masa sekolah dulu. Why nak sia siakan, mana la tau juri tu mabuk time tu terus dia pilih aku jadi pemenang..

Aku dan lagi melalui blog pengumumanjfm.blogspot.com aku dapat tau pertandingan ni dilanjutkan sehingga Jun 2011.. Agak agak sebab apa dilanjutkan. Sebab tak ramai penyertaan. Jadi besarlah peluang menang bagi sesiapa yang mmg dah pro tu.. tak pe aku kalau dapat sagu hati pun tak pe. RM 4k tu.

Bagi sesiapa yang nak cuba luck boleh muaturun borang dan syarat penyertaan di SINI


Hadiah Pertandingan


CiptaLagu Malaysia 2010 adalah seperti berikut:
a. Pemenang Pertama RM40,000.00

b. Pemenang Kedua RM25,000.00
c. Pemenang Ketiga RM15,000.00
d. 5 hadiah Saguhati sebanyak RM4,000.00 setiap satu.

0 Membangkang:

Post a Comment

Popular Posts