Maero Attack!!!

0 Membangkang
Boringnya, ada astro tapi tak tau nak tengok cerita apa.. tiba tiba teringat cerita jepun masa kecik kecik

Cerita yang best aku masih ingat antaranya..


1. Ninja (sasuka)
Gila payah nak carik tinggalan jejak2 dia kat internet. Sbb tak tau tajuk. tapi Drama ninja ni dulu mmg femes. Fenomena satu Malaysia, Hero heroin dia Sasuka, Yen (Rambut Panjang), sorang lagi lelaki gemuk bawak kayu. Kemudian nya drama  ni diharamkan kerana kononnya menyebabkan kanak kanak dan remaja terikut2 senjata dan teknik dia. yg femes adalah bintang ninja, dulu dulu yang buat dari tutup tin biskut pun ada. Kemuncak nya sorang remaja mati sbb tiru aksi ninja ni..


2. Maero Attack ( Summer sault)
Ini lagi satu crita jepun yang famous. Heroin dia nama Cun. tak payah citer ni semua org tau..







3.Gaban

Cerita pasal polis angkasa 







4. Satria Perkasa Hitam (Surya Baja Hitam)

aku kurang sikit cerita ni sbb kawan kawan aku yn minat ni tak suka gaban, jadi sebagai org kuat gaban aku pun otomatik tak tengok sangat citer ni..




5 .Kickers
Hero dia Kakeiru.. Best jugak crita dia, tapi ada kelas tambahan sbb nak ambil upsr, jadi banyak yang miss




6.Blue Blink

Rasanya tak ramai tengok crita ni, tapi lebih kurang macam alice in wonderland, harry porter, dan saga artakusiad tulisan Sasterawan Negara Ahmad Patria Abdullah. Aku minat crita ni sbb banyak kisahnya yang aku dgn arwah adik aku selalu bualkan.. sekarang kalau aku sebut citer ni depan kawan kawan konfirm sorang pun tak penah tengok..



citer gaduh gaduh lain dari gaban aku mmg tak layan, mungkin sbb faktor umur kot, jadi takde lah kalau nak tengok flashman, maskman, power ranger, dragon ball, semua tu.. cuma kadang kadang aku tengok jugak sailor moon sbb aku suka tengok time dia betukar. kui kui

0 Membangkang:

Post a Comment

Popular Posts